סגנונות תקשורת

היקף: שעתיים

סגנונות תקשורת, ולימוד תחום זה הינו קריטי לצורך פיתוח מנהלים וגם לצורך פיתוח העובדים בארגון

סדנה חוויתית, קלילה, ומצחיקה אודות השונה והדומה בינינו - כשהילדים שלנו משחקים בצעצוע הזה (קרדיט לפישר פרייס) הם לומדים שלכל דמות יש את כפתור ההפעלה שלה. לכל כפתור יש את הדרך המיוחדת שלו להפעלה.

אם נלמד את הדרך המתאימה כיצד להפעיל כל דמות – נוכל במאמץ מינימלי וסופר אפקטיבי – להפעיל את כל אחת מהן.


ובדומה לבובות, לכל אחד מאיתנו סגנון תקשורת שונה, ייחודי לו.
מדהים כמה שבני האדם שונים זה מזה, וגם מדהים עד כמה הם דומים זה לזה.

אפשר לאפיין ארבעה סגנונות תקשורת/ניהול עיקריים, שאם נכיר את המאפיינים שלהם, את דרך המחשבה, הדיבור והעשייה של כל אחד מהם – נוכל לתקשר איתם בצורה אפקטיבית.


בסדנה זו נלמד להכיר את 'המקדם', 'המשימתי', 'המנתח' וה'תומך'.

חברים חדשים לדרך, שילוו אותנו במסע, לאורך כל הדרך, בתפקיד מורה הדרך.

בסוף הסדנה המשתתפים ידעו:

1- לזהות את סגנון התקשורת/ניהול שלהם

2- יכירו את המאפיינים של כל סגנון תקשורת/ניהול

3- ידעו לזהות את סגנון התקשורת/ניהול של זה שמולם.

4- איך לתקשר בצורה אפקטיבית עם כל סגנון



הסדנה מותאמת באופן אישי לארגון ומאפייניו

הסדנה מתאימה גם כיום גיבוש וחוויה לצוות, וגם להעשרה ולימוד עובדים ומנהלים.


מאמרים מקשורים: "חמישה טיפים לשיפור תקשורת בין אישית" "הפאזל האנושי: תקשורת וניהול"


פרטי יצירת קשר: 054-5233303 | info1sagol@gmail.com | חדרה, התחייה 2

 

 

WhatsApp chat
דילוג לתוכן