מקונספט לפודקאסט: אסטרטגית ויצירת תוכן דרך סטוריטלינג
משך הפעילות החל ממפגש חשיפה בודד ועד תהליך שנתי בן 24 מפגשים.
מטרת הפעילות : המטרה העיקרית היא תוצר תוכן ממשי: פרק פיילוט לפודקאסט. בתום חמשת המפגשים ולאחר עבודה עצמאית של כל משתתף, יקבע יום הקלטות מיוחד*. כל משתתף ייצא גם עם פרק פודקאסט משלו לשיתוף בכל פלטפורמה שיבחר, וגם עם כלים ליצירת תוכן מצליח ומעניין בכל מדיום שיבחר.
*יום ההקלטות יהיה במקום וזמן מרוכז לכל המשתתפים. ניתן לקבוע ימים ו/או מיקומים שונים בתוספת תשלום.
סגנון העברה : פרונטלי בלבד
מס' מקסימלי של משתתפים : 25
גיל המשתפים : 8 ומעלה
מה נלמד בסדנה (בהתאם למשך הפעילות) :
• מבוא לפודקאסט, סוגים וסגנונות, האזנה וניתוח פודקאסטים והתנסות. היכרות כללית עם ציוד הפודקאסט.
• סטוריטלינג: מהו סיפור טוב? בניית עלילה, פיתוח דמויות, דיאלוגים
• כתיבת תחקיר, איך לראיין, הפקה וקריינות
• יצירת תוכן, מהו תוכן טוב? הסברה בתוכן, תוכן פודקאסט
• הפקת פרקים על נושא לימוד שיבחר. הקלטה והשמעת התוצרים.
• במהלך המפגשים, נקליט פרקים שיתעדו את התוכן אותו נלמד.
• מס' התכנים בהתאם למספר המפגשים
אודות המנחה :
המרצה: רזיאל יהודאי
בעל תואר ראשון בתקשורת. שדרן וקריין בתחנת רדיו, בעל ניסיון רב וזיקה לעולם זה- בעל פיתוח קורס ייחודי שמנגיש את חווית הפודקאסט אל הדור הבא.
לפרטים נוספים יש ליצור קשר עם משרדנו 0545233303 / Info@sagol-lectures.co.il
