סדנת מכירות לעובדים ומנהלים
משך הסדנה: מינימום יום מלא (5 שעות). יש אפשרות לקיים סדנה מקוצרת בת שעתיים - לא תכלול את כל הנושאים
למי סדנה זו מתאימה: פיתוח אנשי מכירות פרונטלי או טלפוני -בעיקר עבור דרג זוטר, אנשי שירות לקוחות, פיתוח מנהלים של צוותי מכירות - בהתאמה אישית.
כיום אין כמעט חברה שלא מקיימת מערך מכירות, מודרני, מתקדם, שירותי ויעיל. צוותי המכירות הם הלב הפועם של החברה- מערך המכירות הוא פרמטר קריטי להמשך קיומה של חברה, לכן השקעה בצוותי המכירות מניבה באופן ישיר כסף לחברה ומחזירה את ההשקעה של הקורסים פי כמה.
מה נלמד בסדנה זו:
• מו"מ מהלכה למעשה – תהלכי מיקוח מושכל
• תקשורת בין אישית בזמן מכירות. מאמר מומלץ בתחום -"חמישה טיפים לשיפור תקשורת בין אישית"
• טכניקות שכנוע והשפעה מקדמות מכירה
• טיפים ועקרונות שניתן לעשות כבר מחר בבוקר
• כפתורי הפעלה בניהול מו"מ: כיצד ניתן לנהל את הרגש בתהליך מכירה?
• שירות לקוחות מוכר – איך עושים את זה נכון? ולמה זה כ"כ רלוונטי בתקופתנו? מאמר מומלץ בתחום - "שירות לקוחות מוכר- איך עושים את זה?"
• שיחה אפקטיבית – איך לגרום ללקוח לזכור את מה שאני אומר לו
• שפת גוף במכירות - מותאם למכירות פרונטליות. מאמר בתחום -"שפת גוף בעולם העסקים והניהול"
• סימולציות – נקבע לפי מס' המשתתפים
• מדידת תוצאות אישית – כיצד ניתן למדוד תוצאות של מכירות באופן אישי. ומה החשיבות של זה. מאמר בתחום - "מדידת תוצאות בארגון"
הסדנה מועברת ע"י מנחה מוביל מעולם פיתוח העובדים בתחום המכירות. ניתן לקיים אבחון מעמיק של החברה ולבנות עבורה סדנה המתאימה לצוות המכירות, אופי המכירה והמוצר.