ניהול סביבת עבודה אפקטיבית ונינוחה
היקף: 2-8 שעות (בהתאם לצורך)
סדנה למנהלים וגם לעובדים, אשר עוסקת בניהול סביבת העבודה ברמה הפרקטית, ומכוונת לעובדים ומנהלים עסוקים, שיש להם הרבה 'על הצלחת': כל מי שעובד בסביבת עבודה עמוסת פעילויות ומחויבויות וחשוב לו להיות יעיל ואפקטיבי, ויחד עם זאת גם לשמור על איזון ושקט נפשי בתהליך.
הסדנה מעניקה כללים וכלים יעילים לניהול כלל המשימות, המידע והמחויבויות שלנו, לרבות הימנעות מהתחייבויות יתר ודרכים לוודא שאנו עושים את מה שאנו לוקחים על עצמנו – בצורה טובה ונינוחה.
בין הנושאים שנלמד בסדנה:
1- מהי הדרך היעילה לנהל את כל המשימות / המידע / המיילים והפגישות?
2- מה הולך ליומן? מה הולך לרשימת to-do? איך מנהלים את ה Inbox, ואיך שומרים מידע בצורה אפקטיבית על המחשב?
3- מהם מסיחי הדעת ומבזבזי הזמן הגדולים, ואיך מנטרלים אותם – ניהול זמן
4- כיצד לנהל את הזמן שלי במהלך יום העבודה – טיפים וכלים פשוטים לחלוקת זמן נכונה רכישת מיומנות לניהול עצמי, סדרי עדיפויות ותכנון יומי, שבועי וחודשי נכון
5- דחיינות – כיצד להתמודד עם דחייה של משימות
6- שימוש במדיה בצורה יעילה – מייל, תקשורת דיגיטלית ועוד (בהתאמה למדיה הרלוונטית לארגון)- ניהול סדר יום עבודה בתוך "רעש" דיגיטלי
7- כיצד להיות מודע לפערי תפוקה אישיים - מעקב אחרי הספק במהלך היום, מה רציתי להספיק אל מול מה הספקתי, ואיך אפשר לייעל את התפוקה האישית
הסדנה מתאימה לכל עובד - עובדים, מנהלי פרויקטים, מנהלי צוותי ועובדים, מנהלים בדרג בכיר.
הסדנה מותאמת לצרכי הארגון - בחברות היי-טק, סגל מורים, צוות חינוכי, ארגונים ממשלתיים ועוד.
הסדנה הינה מעשית, ולא מתמקדת בתאוריה אלא בפרקטיקות היום יומיות של כל עובד/מנהל
מאמרים רלוונטים לתחום:
ניהול זמן ומשימות - המדריך המקצועי