כלים לעמידה מול קהל - סדנה יישומית

היקף: מינימום מפגש אחד בן שעתיים . מומלץ גם במתכונת ממושכת של 4 מפגשים - שעתיים כל מפגש לצורך הטמעת התכנים וסימולציות

סדנה פרקטית ויישומית המעניקה כלים מעשיים למנהלים בדרג ניהול בכיר בנושא של עמידה מול קהל - הסדנה מותאמת לאופי העבודה של דרג ניהול בכיר

בין הנושאים שנלמד בסדנה:

1- שישה עקרונות מפתח להעברת מסר בצורה אפקטיבית, שאם נשתמש בהם – נבטיח שהמסר, החומר או המידע שאנו מלמדים או לומדים בעצמנו ייצרב בזיכרון ובתודעה בצורה טובה יותר ולאורך זמן רב יותר

2- איך להסביר אותו הדבר בצורה שונה, כך שהמסר יקלט גם אצל אנשים עם תפיסה אנליטית וגם אצל אנשים עם תפיסה אסוציאטיבית?

3- איך לנטרל מסיחי דעת על מנת לעזור למאזין לקלוט ולזכור יותר ממה שנאמר?

4- שפת גוף נכונה בעמידה מול קהל -תנועות ידיים, הליכה, שינוי דרסטי של תנועות הגוף לצורך יצירת קשב ועניין.

5- שימוש בהומור בזמן עמידה מול קהל – כלי חשוב ליצירת עניין והקשבה – איך עושים את זה נכון?

6- ביטחון עצמי – עמידה נכונה יכולה לשדר ביטחון עצמי ולגרום למרצה להרגיש בטוח בעצמו – או כמו שאומרים - fake it until you become it – מתוך ההרצאה המרתקת של אמי קדי. כיצד שפת הגוף שלי מעצבת אותי, בעיקר על הבמה.

7- כלים להרצאה לא בשפת האם שלי – כיצד אפשר לרתק את הקהל גם כאשר יש לי מגבלת שפה.

8- מהו סוד ההצלחה של מייקל ג'ורדן ואיך אנחנו יכולים להשתמש בו על מנת ללמוד מהר יותר ובאפקטיביות גדולה יותר?

9- איך להעביר את המסר בצורת סיפור – כך שיגרום לאנשים לזכור את המסר לאורך זמן?



הסדנה מותאמת באופן אישי לארגון ומאפייניו

הסדנה מתאימה גם כיום גיבוש וחוויה לצוות, וגם להעשרה ולימוד עובדים ומנהלים.

ניתן לקיים את הסדנה גם במתכונת של פיתוח ביטחון עצמי על במה בעזרת אילתור ואימפרוביזציה - סדנה בת 2 מפגשים לפחות


מאמרים מקצועיים בתחום:

עמידה מול קהל - איך עושים את זה?


פרטי יצירת קשר: 054-5233303 | info1sagol@gmail.com | חדרה, התחייה 2

 

 

WhatsApp chat
דילוג לתוכן