יצירה קהילה דיגיטלית בארגון
אחרי שבין לילה עברנו למצב של עבודה מרחוק, כולנו מנסים להסתגל למצב חדש, וההתמודדות המורכבת ביותר, שרוב העובדים מעלים, היא המימד החברתי של סביבת העבודה שנעלם בין לילה. כיום הכלים הטכנולוגים בארגון לא נותנים מענה לעובדים המרוחקים בלהיות מחוברים לדופק של הארגון ולעשייה מסביב, מעבר למשימות האישיות-צוותיות.
הרבה מנהלי/ות מש"א הבינו, כי המענה הטוב יבותר לחוסר של המימד החברתי הוא – קהילות עובדים. ניהול שיחות מרובות משתתפים, אינטראקציות מגוונות – מכל אותם האנשים שהתרגלנו להיות איתם מידי יום.
הקהילה של העובדים מאפשרת סביבה מאובטחת לדבר חופשי (כמעט), העובדים יכולים להתחבר בניהם, מקבוצות משלהם, לנהל שיחות ולעלות תכנים. בפן המקצועי, הקהילות מאפשרות חיבור בין צוותים ובין עובדים וכך נפתחים ערוצי תקשורת מקצועיים שמייעלים מאוד את העבודה.
אנחנו ממליצים על אחת משתי הפלטפורמות הללו לצורך בניית קהילה:
Teams
Slack למידע נוסף אודות ההבדלים בניהם היכנס למאמר הבא
מומלץ לחלק למספר קבוצות נושא שייתנו מענה לצרכי העובדים כמו: משאבי אנוש, חדשות ועדכונים, קורסים ולמידה, ייעוץ בין מומחים, שיח חופשי
לעוד מידע מקצועי בתחום:
#קהילותעובדים
המלצות לחברות שבונות קהילה דיגיטלית בארגון ומייעצות בתחום:
community forward מאמר מומלץ בנושא - הקשר בין ניהול קהילות להדרכה ארגונית</a>