התנהגות העובדים בארגון: מניעים ודרכי השפעה
משך הסדנה: 16 שעות. בחלוקה למספר המפגשים הרצוי ללקוח
למי זה מתאים : מנהלים בכל הדרגים
*הסדנה מותאמת לאופי הארגון
האם כולנו עובדים ומתנהגים בעבודה באופן דומה? ואם לא, מדוע אנו שונים? ובאיזה אופן בא לידי ביטוי השוני בזמן העבודה? האם מנהלים יכולים להשפיע על התנהגות העובדים?
מטרת הסדנה ללמד את המנהלים לגבי האופן שבו מאפיינים אישיים כמו ערכים, תכונות אישיות, עמדות, שחיקה ומוטיבציה משפיעים על ההתנהגות ועל התפקוד של העובד ושל הסובבים אותו. כמו גם לתרום להבנתם של המנהלים כיצד, ועד כמה, יכול מנהל להשפיע לחיוב או לשלילה על תפקודם והתנהגותם של העובדים תחתיו בעבודה.
הסדנה תעסוק בהשפעה מתוך שלושה מניעים מרכזיים:
• אישיות וערכים אינדיבידואלים של עובדים: מודל הערכים של שוורץ, מדדי אישיות מרכזיים, השפעות אפשריות של ערכים ואישיות על תפקוד האדם תוך מתן דוגמאות.
• מה הם העמדות האפשריות שיכולות להיות לעובדים כלפי הארגון: מחויבות ארגונית, מסירות, שביעות רצון מתפקיד, שביעות רצון ממנהל. וכיצד אלו משפיעים על ההתנהגות של העובד – היעדרויות, תחלופת עובדים, גניבות, שקרים וכדומה. מה המנהל יכול לעשות על מנת להשפיע על העובד לחיוב בהקשר זה.
• יצירת מוטיבציה פנימית – הגדרה של מוטיבציה פנימית והשפעתה על התנהגות העובד והתפקוד שלו. תאוריות עכשוויות של מוטיבציה : ההכוונה העצמית, מסוגלות עצמית, הצבת מטרות, מעורבות. כיצד המנהל יכול לפעול על מנת לעצב את התנהגות העובד בהקשר הזה.
לפרטים נוספים יש ליצור איתנו קשר