מה בין תורת המשחקים לניהול
בסדנה נכיר את התהליך המורכב של קבלת ההחלטות, תוך כדי הרצאה, סימולציות מעשיות ומרתקות, עימותים מכוונים, סיעור מוחות, וניהול מצבים מורכבים כפרקטיקה מעשית.
איך עושים את כל זה ועדיין שומרים על האינטרסים שלנו, האינטרסים של החברה והאינטרס האישי שלי?
סדנה יוצאת דופן, חדשנית ופורצת דרך. מה עוד נלמד בסדנה: איך משתמשים בכריזמה לניהול בינאישי, איך מייצרים כריזמה, ניהול מצבי משבר ואי וודאות, מתי ולמה כדאי לוותר על העסקה הזאת, וכיצד לזהות מתי העסקה ממש לא משתלמת עבורך.
סדנת חדשנות ארגונית
בסדנה חווייתית זו, נעניק לכם כלים וטכניקות מומלצות שבהם משתמשים ארגונים מובילים כדי לטפח חדשנות מהשורש וכדי לוודא שהארגון נשאר רלוונטי לקהל שלו ולחברים בו.
נלמד כיצד לתכנן ולממש תשתית ותכניות חדשנות שמייצרות ומעודדות רעיונות בעלי ערך אצל העובדים וההנהלה.
נלמד כיצד להיעזר במיקור המונים רוח של חדשנות בארגון, וכיצד לתת מענה מתאים יותר לצרכים האמתיים של העובדים, ובעלי עניין אחרים.
הסדנה מלווה בהפעלות מעשיות, מגבשות ומקוריות, וזאת על מנת להראות כיצד חשיבה יצירתית וחדשנות באות לידי ביטוי בפועל, במעשים שלנו.
אנו ניצור ארגון שהתשתית שלו היא חדשנות ארגונית שמוטמעת במחשבה של כל אחד מהגורמים בחברה.
סדנת כתיבה למנהלי שיווק
הסדנה לא מתמקדת בכלים שיווקיים אלא בכלים לכתיבה נעימה, זורמת ומשעשעת. בסדנה נלמד איך ליצור "חתימה" לסגנון הכתיבה שלנו. כמו כן, נשתמש ביצירות ספרותיות מוכרות. הסדנה מעולה לצרכי גיבוש צוותי - מעגל דינמי של כתיבה, שיחה ושיתוף. נגיע להיכרות עם צדדים נוספים, מעניינים ולעתים מפתיעים, של חברינו לעבודה.
הזיכרונות המשותפים, הקשרים הבינאישיים ושיתוף הפעולה שיווצרו בסדנה יהדהדו זמן רב אחריה.
ניתן לעשות סדנאות כתיבה בהתאמה אישית לקהל - גיל הזהב, מפגשי נשים, חוגי בית, כותבים בתחילת דרכם, בתי ספר, ספריות עירוניות ועוד.
מוזמנים לכתוב, לצחוק, למצוא, למחוק, לראות, להישאר, להתבטא ולהתחבר.
סדנת "הפאזל האנושי"
ענת פיתחה מודל מעשי ויישומי על תקשורת בין אישית, אשר מסייע לנו לבחון את הסובבים אותנו מנקודת מבט חיובית, להסיר שיפוטיות ולרכוש שפה חדשה וחיובית. הסדנה מתארת בהומור ובקלילות את הטיפוסים השונים שסביבנו, בסדנה נלמד כיצד המידע הזה יכול לעזור לנו בעבודתנו ובחיינו האישיים. מתאים מאוד לאנשי מכירות שנמאס להם לשמוע על "5 שלבים פשוטים למכירה" ונמאס להם מקלישאות מכירה ורוצים משהו יישומי, פרקטי, שיתרום להם גם ברמה האישית. מתאים מאוד גם למנהלי צוותים שמעוניינים לדעת כיצד לגשת לכל עובד ולהצליח להוציא ממנו הרבה יותר מבלי ליצור התנגדות, אלא הפוך מכך.
מנהלים בכיוון הנכון
למי הסדנה מיועדת? למנהלים בדרג ביניים (ראשי צוותים, מנהלי פרוייקטים). מרבית התכנים מתאימים גם לאנשי הצוות העובדים תחתיהם – מומלץ לפי הרשמה/בקשה של המנהל או ראש הצוות.
מה נלמד בסדנה:
סט כלים פרקטיים, פשוטים ויעילים שמאפשר למנהלים לפעול בצורה יעילה, ממוקדת ונינוחה יותר באינטראקציות היומיומיות שלהם עם אנשים, כגון:
התמודדות עם שיחות טעונות עם עובדים/קולגות
הנעת אנשים אחרים לפעולה ומתן מוטיבציה
התמודדות עם עובדים "קשים"
הגדרת גבולות בצורה אסרטיבית ומכבדת
יכולת לגרום לאחר להקשיב, לזכור ולהסכים לדבריך
היכרות מועמדים במהלך ראיון בצורה מיטבית
ניהול סביבת העבודה בצורה אפקטיבית ונינוחה (מייל, יומן, רשימת מטלות, פגישות…)
מבנה הסדנה משתנה בהתאם לצרכי הלקוח. אך מומלצת המתכונת הבאה:
שישה מפגשים, כל מפגש 4 שעות
הסדנה כוללת הרצאות, תרגולים, שיחות, סימולציות ומפגש Master Mind
המשתתפים מקבלים חומרי לימוד מושקעים, עזרים ורשימות, חומרי סיכום, שיעורי בית, דיוורים בין המפגשים ועזרים נוספים.
סדנה לניהול דיאלוג
"להביט, להקשיב, להבין
אחת המיומנויות האבודות של התקופה הזאת, היא אמנות ניהול השיחה. הכישור הבסיסי והחשוב ביותר בתקשורת בינאישית יומיומית הולכת לאט-לאט לאיבוד בסבך של תחליפים דיגיטליים, הפרעות קשב ואינספור רעשים וגורמים מסיחי דעת אשר מקשים מאד עלינו לנהל כהלכה את אחת הפעולות הבסיסיות והחשובות ביותר לתקשורת פוריה ומועילה: השיחה.יהיה זה ראיון עבודה, תהיה זו פגישת עסקים, שיחת משו"ב- מעטים יודעים כיצד לנהל שיחה, להפיק ממנה את המיטב ואת המירב; להעביר מסרים, ובעיקר: לזהות את המסרים שהצד שממול מנסה להעביר לנו, אם באמצעים מילוליים ואם בתקשורת בלתי אמצעית. .
בסדנא מקצועית יעביר שי גולדן - עיתונאי ומארח בתוכניות רדיו וטלוויזיה, אשר ניהל מאות מפגשים וראיונות, את הסודות המקצועיים ואת הכלים הנדרשים לקיים ראיון ושיחה, מפגש של אחד על אחד או של אחד מול כמה משתתפים.
מה נלמד בסדנא:
1-אומנות ההקשה
2-מיומנות לזיהוי המסר
3-זיקוק המסר לתמצית ברורה וחדה
4-זיהוי מסר סמוי והפיכתו לגלוי
5-מיומנות תקשורת הכרחית להצלחת בתחום הדיאלוג
6-כלים כיצד ניתן לחלץ "כותרת" או "שורה תחתונה" מכל דיאלוג
7- שימוש בהומור ויצירת אמפתיה
8- מתי להיות אסרטיביים והחלטיים בדיאלוג
הסדנא מיועדת למנהלים בארגונים, מהדרגים הזוטרים ועד לצמרת; כמו גם לאנשי עסקים ומנהלים שמיומנות השיחה שלהם היא לעיתים ההבדל בין הצלחה לכישלון, בין הישג לבין תבוסה.
סדנת בטיחות בדרכים למבוגרים
סדנת תאטרון ואימפרוביזציה: השפעת הסטרס המודרני על הנהיגה שלנו, לחץ זמן, להגיע תמיד יותר מהר, לעקוף - אלמנט התחרותיות בתרבות הישראלית, חוסר הסבלנות שמאפיינת את צורת הנהיגה - ואיך כל אלו מביאים ליותר ויותר תאונות דרכים.
הסדנה מגבשת ומצחיקה, כאשר המנחה מעביר את האלמנטים תוך כדי משחק ואימפרוביזציה, ובעצם מפגיש את המשתתפים בתאטרליות עם מה שהם עושים על הכביש - חוסר סבלנות, חוסר אכפתיות, לחץ, עונים להודעות וואטסאפ, עונים למיילים ועוד...
בואו להיפגש עם "האני" על הכביש, וללמוד על סבלנות, ערכים, אכפתיות סביבתית, התנתקות בזמן נהיגה ועוד...
הסדנה מתאימה ל-20 איש וניתן לקיימה בכמה סבבים.
המנחה הוא שחקן שמתמחה באימפרוביזציה ובעל ניסיון בפיתוח עובדים.
פוטותרפיה ארגונית - עושים פוקוס על עבודת צוות
סדנה עכשווית לפיתוח ארגוני, העושה שימוש במצלמת הסמארטפון ככלי להתבוננות מעמיקה בתהליכים ארגוניים ולגיבוש תובנות משמעותיות בעבודת הצוות. רפאל פיתח מודל מעשי המעורר מעורבות של כל המשתתפים לאימוץ פרספקטיבה רחבה של נקודות מבט שונות. הצילום ככלי לפיתוח ארגוני הוא שיטה שמאפשרת תהליך משמעותי באמצעים חווייתיים ומרגשים. הסדנה מאפשרת הגעה לתובנות משמעותיות בזמן קצר;
באמצעות כלים לביטוי אישי בשפת הצילום, תרגילים מובנים ממש כיף לצלם וליישם בסמארטפון, ובעזרת תקשורת חיובית, נגלה שאפשר להבין את הצרכים של כל אחד מאנשי הצוות, להתגבר על חסמי תקשורת ולהתמודד אפקטיבית עם התנגדויות ומגננות.
מה תקבלו בסדנה?
•טכניקות יומיומיות ליצירת תקשורת חיובית ופתוחה בארגון.
•יכולת לבחון כל סיטואציה בפרספקטיבה רחבה ולאמץ נקודות מבט שונות.
•כלים פרקטיים להתבוננות שונה על סיטואציות בעבודה ובחיים.
•ההנחיה והתרגילים בסדנה מובילים לשיח מקרב ומכבד, לגיבוש חברתי, להעצמה אירגונית ולביטוי אישי בראיה אחרת.
הסדנא מיועדת לארגונים, חברות, צוותי ניהול ועובדים, מנהלים, צוותי חינוך ועוד ליצירת חוויה מכוננת וסוחפת.
לכל מי שרוצה ללמוד להתמודד עם מציאות משתנה, להוביל ולהתפקס על יעדים - להנהיג ולא רק לנהל!
התכנים בסדנה יותאמו ליעדים ולמטרות הארגוניות והניהוליות שלכם
מספר המשתתפים המומלץ הוא 12 משתתפים .
סדנה - Design Thinking
Design Thinking היא גישה יצירתית ומעשית, המיועדת לפתור בעיות מתוך שיתוף פעולה והתמקדות באנשים. המשתתפים ילמדו את מתודולוגיות Design Thinking ויישמו אותן כדי להתמודד עם אתגרים ולשפר את פעילות הארגון, גיוס והחזקת העובדים, שביעות רצון הלקוחות מהמוצרים ומהשירותים המוצעים - ולמעשה כל אתגר אחר הניצב בפני הארגון.
הסדנה מוציאה את המשתתפים מהמשרד ולוקחת אותם לעולם האמיתי, כדי שיבינו טוב יותר את מפת האתגרים שלהם. היא אף מאפשרת להם לאמת את רעיונותיהם ופתרונותיהם ולבנות אב-טיפוס שלהם עוד לפני הוצאתם לפועל.