עופר נחשון והרב יעקב גורביץ
עופר נחשון
מנכ"ל "מלאכת מחשבת" ומחבר הספר "להבקיע מאה שערים, איך לעשות עסקים עם הציבור החרדי". יזם ומומחה לאסטרטגיה עסקית עם החברה החרדית. בוגר ישיבות חרדיות, שירת חמש שנים בצבא, ובעל תואר שני מהאוניברסיטה העברית.
לאחר שעבד בחברה ליעוץ אסטרטגי, יצא לדרך עצמאית כמייסד וכמנכ"ל של "מלאכת מחשבת", שיעודה הוא חיבור עסקי בין החברה הכללית לחברה החרדית.
בהרצאותיו יוצר עופר גשר חברתי, תרבותי ועסקי בין החברה החרדית לחברה הכללית.
הרצאותיו פוקחות עיניים ומרחיבות אופקים, אף לאלה המכירים את החברה החרדית, ומספקים כלים מעשיים להצלחה.
מאמר שנכתב על הספר "להבקיע מאה שערים, איך לעשות עסקים עם הציבור החרדי" בעיתון "ביזנעס" - לחצו כאן
הרב יעקב גורביץ
מנהל השיווק של "מלאכת מחשבת" , חבר בוועד רבני אירופה, חבר הנהלה העולמית של איגוד השעטנז המחזיק בלמעלה מ-300 סניפים ברחבי העולם, ודמות מכובדת בקרב החברה החרדית.
הרב גורביץ מתמחה בפעילות עומק בתוך החברה החרדית, ומרצה מבוקש מאוד, הן בתוך החברה החרדית והן בקרב אנשים החפצים להכיר חברה זו בצורה מעמיקה ומרתקת.
מגוון הרצאות:
(למעבר בין ההרצאות, יש ללחוץ על התמונה הקטנה)
הכרת החברה החרדית
החברה החרדית מונה יותר ממיליון איש, והשפעתה נודעת בחברה הישראלית הרבה מעבר לכוחה המספרי.
החברה החרדית שונה בערכיה ובמניעה מהחברה הכללית. היא מורכבת, מרתקת רבת רבדים, ומפתיעה.
אנו מזמינים אתכם להרצאה מאלפת על הכרת החברה החרדית על פלגיה השונים, על ערכיה, ועל יחסה לחברה הכללית.
זו הרצאה פוקחת עיניים וחושפת צוהר לעולמם של אחת החברות המשפיעות והדומיננטיות בישראל.
*הרצאה שמתאימה לכל הקהלים
אסטרטגית חדירה לחברה החרדית
החברה החרדית מונה מעל נפש, ומגלגלת כ-12 מיליארד ₪ בשנה. השוק תוסס, משתנה מורכב, ובעיקר – מניב רווחים לכל מי שיודע כיצד להתנהל בו.
אחד הדברים המורכבים ביותר בעולם העסקי, ולכל מי שמנסה לפעול בשוק חדש, היא אסטרטגיית החדירה. החברה החרדית היא בעלת מאפיינים ייחודיים, מורכבת ומפותלת, ואסטרטגיית החדירה אליה דורשת הכרה מעמיקה של המבנה שלה, של הכוחות הפועלים בה, של מניעיה העמוקים, ושל השימוש הנכון בכלים הרלוונטיים למקסום מהלכים אסטרטגיים.
אנו מזמינים אתכם להרצאה מרתקת הנותנת כלים מעשיים וידע הכרחי לפעילות מוצלחת בחברה החרדית. זו הרצאת חובה לכל מי שמעוניין להעמיק פעילותו בחברה זו.
שיווק ומכירות בחברה החרדית
החברה החרדית מונה מעל נפש, ומגלגלת כ-12 מילארד ₪ בשנה. שוק תוסס, משתה מורכב, ובעיקר מניב לכל מי שיודע כיצד להתנהל בו.
דרכי השיווק היעילים בחברה החרדית שונים בתכלית מאלה הנקוטים בחברה הכללית. יש מגבלות הנובעות מהשקפת עולמם של החרדים, יחד עם אפשרויות רבות לשיווק ולמכירות היעילות בעיקר בחברה זו.
ההרצאה כוללת דרכים לשיווק אינטרנטי, טלפוני (!), ודרכים נוספות המאפיינות את המגזר בלבד.
זו הרצאת חובה לכל מי שמעוניין לשווק ולמכור בחברה החרדית.
עולם הפרסום החרדי
בניגוד לדעה המקובלת, אפשר לפרסם באופן יעיל לחרדים באמצעות האינטרנט וקווי הטלפון הכשר, ובעיקר באמצעים המאפיינים את החברה החרדית בלבד.
החברה החרדית מונה מעל נפש, ומגלגלת כ-12 מילארד ₪ בשנה. שוק תוסס, משתה מורכב, ובעיקר מניב לכל מי שיודע כיצד להתנהל בו.
עולם הפרסום בחברה החרדית, הקופירייטינג, האסטרטגיה, ודרכי פעולתו, מרתקים ושונים בתכלית מאלה שבחברה הכללית.
אנו מזמינים אתכם להרצאה בלתי נשכחת על עולם הפרסום החרדי, על אמצעי הפרסום, על הקופירייטיג ועל האסטרטגיה.
זו הרצאת חובה לכל מי שרוצה להעמיק פעילותו העסקית עם החברה החרדית. גם כל מי שמתעניין בחברה החרדית ימצא בה עניין רב.