סדנאות לעובדים בשירות לקוחות
משך הסדנה: מינימום יום מלא (5 שעות). יש אפשרות לקיים סדנה מקוצרת בת שעתיים - לא תכלול את כל הנושאים
מיקום: פנים ארגוני - תתקיים בארגון עצמו, ומותאמת לצרכי הלקוח - מאפיינים, מוצר וכדומה
סדנה לפיתוח העובדים שעוסקים בשירות לקוחות/שימור לקוחות/שירות מוכר. שירות לקוחות הוא כל הסיפור. יכול שיהיה לכם מוצר מצוין וגם ביקוש גדול למוצר אך ללא שירות לקוחות מצוין הלקוחות שלכם יעזבו אתכם לטובת מוצרים אחרים וספקים אחרים.
הסדנה מיועדת למי שמספק/ת שירות לקוחות במטרה להגדיל משמעותית את שביעות הרצון של הלקוחות ואת הרצון שלהם להמשיך ולקנות עוד ועוד הרבה בגלל שירות הלקוחות המצוין שלכם.
מה נלמד בסדנה זו:
• מה הופך כל לקוח ללקוח מרוצה – הדברים הקטנים שהופכים שירות טוב לשירות מצויין שמשפיע על חווית הלקוח.
• שיח נכון עם הלקוח – מוח ימין מול מוח שמאל – כיצד לדבר נכון כדי שיבינו אותנו נכון, ברמה האישית עם כל לקוח.
• תקשורת בין אישית ויצירת יחסים אישיים עם כל לקוח.
• כלים וטיפים ליצירת מוטיבציה בשירות והתמדה לאורך זמן
• שירות לקוחות מוכר – איך עושים את זה נכון? ולמה זה כ"כ רלוונטי בתקופתנו?
• שיחה אפקטיבית – איך לגרום ללקוח לזכור את מה שאני אומר לו
• סימולציות – נקבע לפי מס' המשתתפים
• קונפליקטים פנימיים בזמן מתן שירות ללקוח - מה בין נאמנות לערכי החברה ומתן שירות אמין ויעיל
• מהי שרשרת שירות ומדוע חשוב להתמיד בה
• איך לקוחות "קשים" יכולים להוביל את הארגון למצוינות
מאמרים מקצועיים בתחום שירות לקוחות:
עקרונות בסיסים של שירות לקוחות מודרני
שמונה טיפים לשירות לקוחות יעיל
שירות לקוחות מוכר - איך עושים את זה נכון?
